زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 3:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2
نویسنده پیام
ali77 آفلاین


ارسال‌ها : 17
عضویت: 18 /4 /1393


تضمین آینده والیبال مهریز با راه اندازی آکادمی‌والیبال
شهرستان مهریز یکی از مهمترین قطب‌های استان یزد در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی است و در تمام ایام سال اخباری در ارتباط با قهرمانی‌های مهریز در مسابقات ورزشی در سطح کشوری و بین‌المللی به گوش می‌رسد.
دوچرخه‌سواری، والیبال، والیبال ساحلی، رشته‌های رزمی، فوتبال و بسیاری رشته‌های دیگر از جمله مواردی است که تاکنون ورزشکاران مهریزی در آن افتخارات بسیاری کسب کرده‌اند.
در زمینه ورزش دوچرخه سواری، با توجه به اقداماتی که هیئت دوچرخه‌سواری مهریز و بخش خصوصی این شهرستان از آن انجام دادند، امروز ما شاهد موفقیت‌های پی‌در‌پی در این زمینه هستیم و نام باشگاه دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس مهریز در تمام کشور نامی‌شناخته شده است.
یکی دیگر از ورزش‌هایی که در شهرستان مهریز پتانسیل‌های بسیار زیادی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان دارد، ورزش والیبال است که تاکنون آن طور که بایسته و شایسته است، به آن پرداخته نشده است.
این ورزش هم در صورتی که در شهرستان مهریز به نحو شایسته به آن پرداخته شود، می‌تواند به ورزشی آینده‌دار برای این شهرستان و استان یزد تبدیل شود.
در چند روز گذشته البته در این زمینه خبر خوشی به گوش رسید مبنی بر اینکه آکادمی‌والیبال در شهرستان مهریز در حال راه‌اندازی است و صبح امروز این آکادمی‌به صورت رسمی‌فعالیت خود را آغاز کرد.
محمدرضا زارع‌زاده صبح امروز در حاشیه افتتاح اولین آکادمی‌والیبال در مهریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مهریز اظهار کرد: آکادمی‌والیبال زیر نظر مربی تیم ملی جوانان ایران فعالیت می‌کند.
وی گفت: این آکادمی‌هر روز ساعت ۱۸ الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه زیر نظر عباس‌علی میرحسینی مربی تیم ملی جوانان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت والیبال شهرستان مهریز از تدوین برنامه‌ای ۵ ساله برای توسعه والیبال مهریز خبر داد و اظهار کرد: مدت شش ماهی است که تغییر و تحولاتی در هیات والیبال مهریز انجام و با تدوین برنامه ۵ ساله امیدواریم بتوانیم در سه رده پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان قدم‌های خوبی را برای شهرستان مهریز برداریم.
زارع زاده خاطر نشان کرد: این مدرسه فوتبال با توجه به حضور بسیار پرشور نونهالان و نوجوانان، اقدام به استعداد سنجی کرده و افراد مستعد برای حضور در ورزش والیبال را به صورت حرفه‌ای آموزش می‌دهد.
وی عضویت محمدمهدی ولایتی جوان با استعداد مهریزی در تیم ملی والیبال ساحلی کشور را یکی از افتخارات این شهرستان برشمرد.
رئیس هیئت والیبال شهرستان مهریز اضافه کرد: شهرستان مهریز در زمینه‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال زمینه‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد و در صورتی که استعداد سنجی صحیحی در میان جوانان انجام شود، می‌توان ورزشکاران و قهرمانان بسیار خوبی از میان آنها تربیت کرد.
زارع زاده عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این آکادمی‌والیبال می‌توانند هر روز برای شرکت در این آکادمی‌به سالن شهید لجه ورزشگاه شهید محصل مهریز مراجعه کنند.
نه تنها در شهرستان مهریز، بلکه در سراسر استان کویری یزد استعدادهای بسیاری در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی نهفته است.
سخت کوشی در تمام زمینه‌ها از جمله مهمترین ویژگی‌های مردمان یزد است و رشته‌های ورزشی هم از این موضوع جدا نیستند اما برای بروز این استعدادها، امکانات کافی در استان یزد وجود ندارد.
راه‌اندازی آکادمی‌والیبال در تمامی‌شهرستان‌های استان یزد
مربی تیم ملی والیبال جوانان کشور هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مهریز از برگزاری آکادمی و دوره‌های آموزشی در تمامی‌شهرستان‌ها برای تقویت والیبال خبر داد و گفت: با تصمیم هیات والیبال استان یزد این آکادمی‌در تمامی‌شهرستان‌های استان برای استعدادیابی و آموزش پایه راه‌اندازی می‌شود.
عباسعلی میرحسینی افزود: شهرستان مهریز می‌تواند یکی از قطب‌های والیبال استان یزد باشد همانطوری که بافق، میبد، اردکان، یزد و تفت در این زمینه فعالیت می‌کنند.
این امیدواری در زمینه ورزش استان یزد وجود دارد که با اقدامات انجام شده و وعده‌هایی که در زمینه‌های مختلف ارائه شده، ورزش یزد در آینده بیش از پیش قهرمان پرور شده و زمینه معرفی قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی در سراسر کشور فراهم شود.

مطلب بالا رو سایت مهریز ما نوشته بود

جمعه 20 تیر 1393 - 06:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :