زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:28 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2
نویسنده پیام
ali77 آفلاین


ارسال‌ها : 17
عضویت: 18 /4 /1393


مهریز رفته اید؟(نظر دیگران در مورد مهریز)
\"کسی هست اینجا که به شهر ما \"مهریز\" مسافرت کرده باشه؟!
نظرتون چیه؟ \"
این سوالی بود که توی یه سایت از کاربران پرسیدم
چندتا از جواب هایی رو که دریافت کردم براتون می نویسم ، شاید جالب باشه برا تون :

===================

خالم اونجا میشینه..خوبه من که میرم خونه خالم دوست دارم چندروزبمونم.. قشنگه..مخصوصا اون پارکش همیشه میریم اونجا شام...

===================

==================
شهر قشنگیه وخصوصا چشمه طامر عالیه خواهر من اونجا زندگی میکنه
==================

=================
نمی دونم مال کدوم استانه!!!!!!!
=================

================
اول بگو کجا هست؟بعد بگو /خب سوال میشه؟
================

================
خدمتم اونجا بود.پُري خوب ني بدم ني.كوه ريگش قشنگه غربالبيزش قشنگ (بود)!! شهرش مركز نداره و پراكندس...
================

================
ماله کدوم استانه؟ نکنه منظورت نی ریز استانه فارسه؟
================

پنجشنبه 19 تیر 1393 - 16:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :